Onsdag

Idag började kursen igen.. =)
Alltid lika roligt att vara där.. Började kl 10 imorse så det var bara att kliva upp i tid idag då..
Var inte många alls på kursen idag.. Fyra stycken + mig idag bara.. Men men.. Vi hade roligt ändå!
Skratt och flumm i vanlig ordning..

Senare gick jag in på H&M och kikade lite.. Tänkte kolla om jag hittade nått fint.. Fick ju ett presentkort av syster i julklapp!! Och till min stora förvåning hittade jag faktiskt nått idag.. Jag är inte så bra på att köpa kläder till mig själv.. Brukar gå omkring i timmar utan att hitta nått ..
Idag gjorde jag ett fynd må ja säga.. Hittade en fin och billig tröja!! =) As nöjd Johanna idag då!!

"Mamma" ringde mig och berättade lite mer information om pappa idag oxå..
Har har hjärtmuskelinflamation.. För er som inte vet vad det är:

Om man får en inflammation i hjärtmuskeln, så kallad myokardit, försämras hjärtats förmåga att pumpa runt blodet i kroppen och vätska kan då samlas i lungorna och i hjärtsäcken, den hinna som omger hjärtat. Ofta har man också en hjärtsäcksinflammation samtidigt.

Hjärtmuskelinflammation kan man få i alla åldrar och även om man är frisk i övrigt. Orsaken är nästan alltid en virusinfektion. Risken att få hjärtmuskelinflammation ökar om man idrottar trots att man har halsont eller feber.

Oftast läker inflammationen utan att ge några bestående problem, men den kan också förvärras och leda till att hjärtmuskeln skadas, ibland allvarligt.


Så nu kan jag pusta ut igen.. För nu är pappa hemma och tar det lungt igen..
Har precis ätit Pizza.. Lyssnar på lite musik och tar det lungt innan det blir kaffe!



Säger bara en sak... GE MIG SOMMAR!!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Va fint det blev =) Håller med dej...jag vill åxå ha sommar. Jag lider i denna kyla.

Kram

2010-01-14 @ 13:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0