Bara för att....

Bara för att Eva vill att jag ska skriva lite! hihi

Jag har egentligen inte så mycket att uppdatera..
Jag börjar en kurs på måndag inne i stan.. Så då får man åka lite buss och komma ifrån Svenstavik lite!
Ska bli skoj faktiskt att se vad det blir fören kurs..
När jag ändå har vägarna in till stan så ska jag hälsa på Linda som fått en söt liten dotter!!
Ska ge en liten present från mig och Erik! =)
Jag hoppas hon tycker om den!

Annars är det skit väder.. Regn regn och åter regn hela tiden..
Vart tog sommarvärmen vägen?????
Snart är det nog dags att gå på Ica.. Dom öppnade nu kl 11..
Kissarna är utan blötmat.. Dom är ju så kinkiga.. Vill inte bara ha knaster inte..

Nu ska jag kila vidare!
Lägger upp en bild på Lindas lilla sötnos Fanny!!
Hon är ju sååååå söt!!






Kommentarer
Postat av: Eva

Skönt att få läsa lite igen...hoppas det går bra med kursen =)

Vilken sötknopp och fint namn.

Kram

2009-08-16 @ 21:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0