En rolig helg

Det har varit en rolig helg tycker jag.
Mycket folk som vart här och hälsat på.
Bokström bjöd på en Snowball! Väldigt god drink.
Sprit, Lime, Ägglikör och fruktsoda!
Vart ute och kikat på marknaden lite då och då men det sög rätt sagt!
Det blir bara mindre och mindre stånd för varje år.
Iår så var det till å me lite folk.
På lördagen så åt vi tacos och köpte några munkar på marknaden! =)
Nu har jag precis diskat och plockat undan madrasser som Bogataj och Bokström sov på.

Nu blir det snart till att laga middag. Sen måste jag sätta mig ner och göra klart en sak som ska vara klart tills imorrn när vi ska på kursen!

Här kommer lite bilder från ÄlgHälga. Finns mer på Facebook!










Snowball
Sprit, Lime, Ägglikör och fruktsoda!



Kommentarer
Postat av: Olof

Den där drinken ser verkligen inte god ut tycker jag. Den påminner till spya om färgen. :S

2009-09-15 @ 13:01:19
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0