*Födelsedagar*

Oj oj.. nu var det ett bra tag sen jag skrev här..
Har varit bortrest ett tag.. Åkte till bispgården och firade 4 födelsedagar!
Det har varit roligt att vara i Bispgården!! =)
Tackar för alla fina presenter jag fått!!
Och smörgåstårtan var otroligt god!!
Här kommer en bild på den!



Nu tänkte jag lägga upp lite kort på dom saker jag har fått i födelsedagspresent!
Av mamma fick jag En ros, snus, en ny bh och massor av trisslotter.. Vilket jag inte har kort på tyvärr..

Här kommer det jag fått av Eva, Kent, Nora, Vivvi, Pappa och Monica!

         
Linne och Leggins av pappa och monica!



Snus, 100kr och hårfärg från Vivvi och Nora!

    

4 par byxor!! Behövande! =)

   

En fin korsett och tröja!

   

4st Linnen! Jätte fina!



En lång och fin klänning!


 

Kommentarer
Postat av: Eva

Kul att du gillade kläderna...men du glömde ju blusen hehe =))

2009-08-03 @ 19:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0