Fredagsmys!

Idag så har det varit en rolig dag! =)
Först så kikade jag och Erik på den nyaste Wallander - Tjuven vid 6 tiden imorse!
Sen så sov jag en liten stund..
Sen blev det upp och göra frukost..
Korv me brö!! hehe
Så blev det lite slappa och så slängde jag in en maskin tvätt..
Lite senare så kom Linus på besök.. Han hade inte permis förra helgen så han saknade väl oss!! xD
Sen så kom Johanna och Richard ner.. Hade bjudit ner dom på kaffe och fika!!
Gött va de!!
Senare så bjöd Johanna mig på mat och Richard bjöd Erik på mat nere på Draupner!
Det var väldigt uppskattat och det tackar vi jätte mycket för! =)
Så när vi kom hem så bjöd vi på efterrätt!
Blev kaffe, fruktcoctail me vanlijsås och kex! Mummmma!!
Blev lite Wii på det oxå!!
Och jag kom inte sist den här gången.. Ingen av gångerna jag var me!! hihi
Efter det så följde vi me Johanna och Richard upp till dom och var där en stund!
Nu är man hemma och nyduchad och ska strax sova!

Som sagt, en mysig fredag!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

varsågod =) det var en rolig dag i går :0)

2009-08-22 @ 12:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0