hehe!!

igår så var jag och mamma på Dollar Store!
Fick tillbaka kissarna så jag var tvungen att köpa lite kattmat och sånt..
Är ju så billigt där!
Och som vanligt så kan jag ju inte låta bli att stoppa de ena och det andra i krogen..
Fastän man inte har så mycket pengar..
Men men... så går det alltid när jag är och handlar.. Haha!!
Sen när jag kom hem så städade jag ut MASSOR av saker som stod inne i skrubben där kattbaljan står..
Skura och damsuga efter allt kattsands damm! Pju..
Men det var det värt..
Åt Nacho tallrik efteråt.. Massa god vitlöksås och annat gott till!! =)


Idag så har jag inte gjort så himla mycket iaf..
Var ner på Komunen och hämtade lite papper.. Postade brev och sånt..
Kom hem från Richard och Johanna för en stund sen.. Vi gick upp och sa hej och pratade lite..
Ajust ja.. Handlade på ICA idag.. Skulle bara ha ett paket ägg!
Haha ja ni kan ju list ut hur det gick..
Hittade en 10krs korg.. och där stod jag och plockade ner det ena och det andra i korgen!
hahahaha!! men men!!
Nu ska jag spela lite Diablo sen ska jag nog lägga mig och glo på film!
Natti natt



Tycker det där påminner om mig!! x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0