Måndag

Idag har jag varit på kursen i stan igen!
Höll på försova mig imorse.. Fick slänga ner smink och borste i väskan och springa allt jag kunde upp till bussen!
Tur det inte är så långt och tack för att det finns 2 bussar som går.. Annars hade jag inte hunnit!
Men jag klarade mig precis till bussen..
Kursen idag var jätte rolig..
Vi skulle lära känna alla i gruppen lite bättre..
Jag och Johanna tycker det är så kul att vara där!
Våran ledare tycker det är skit roligt att vi båda heter Johanna och kommer från Svenstavik! xD haha!!
Så nu är vi 2st Johanna och 2st Markus i gruppen!
Kommer ihåg några få namn.. Men det var roligt folk..
När vi väl släppte lös lite grann och skämtade med varan så förgyllde det dagen! =)
Vi skulle göra gruppövningar som slutade i massor av skratt!! =)

Sen när jag kom hem blev det diska och göra mat..
Idag blev det pyttipanna med ägg.. Lättsamt när man kommer hem från stan!
Förstår inte att man blir så trött av bara 2timmar i stan på kurs..
Somnade i soffan direkt när jag kom hem!
Fast bara en liten stund för sen blev det middag!

Nu ska jag kika om Erik vill kolla på nån film eller om vi tar det imorrn istället..





Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så man längtar tills på onsdag =)



men jag förstår din trötthet, jag la mig o vila runt 4 o vakna 7.. fy fan.. =)



C ya

2009-08-24 @ 21:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0