Onsdag

Idag vart det stan igen på kurs!
Var lika roligt som alltid att åka dit!
Fast vi fick sluta en timme tidigare, så ja fick sitta å vänta på busstorget 1.5 timme istället för 45min ca..
Sen kom man hem, diskade och lagade mat..
Hannes skulle komma med 22 bussen så då tänkte jag överasska han..
Så jag hoppade på 19 bussen in till stan och mötte upp han på busstorget!
Haha klart han blev överasskad!! xD
Bussresan hem var rolig den me..
Träffade på mitt ex lillasyster och hennes 2 kompisar på bussen..
Fnitter och skrik hela vägen hem.. men kul va det!! Fick skratta lite mer iaf.. =)
Dock var det inte så kul med en alkis på bussen som på nått sätt hade fått in tegelstenar i en påse! =/
Han stod upp i bussen i flera kilometer och skrek åt killarna som satt längre fram i bussen och hotade dom med tegelstenarna.. :S
Till slut så blev han avkastad av busschaffören! xD haha rätt åt han!!
Sen när man kom hem så blev allt som vanligt igen.. Och nu ska jag snart lägga mig och sova..
Är sjukt trött!!
Kom ju på det att jag hade möte på arbetsförmedligen imorrn.. Suck!!
Så det är bara å pallra sig upp halv 9 på morgonen då.. suck igen!

Nu ska jag fika och sen sova!!





Kommentarer
Postat av: Eva

Hoppas bullarna var hel när ni kom fram =) Kramar

2009-08-27 @ 08:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0