Onsdag

Idag så var jag på Kursen i stan.
Hade individuellt möte, skulle prata om vad man vill göra och sånt så dom har lite hum om vad man vill..
Underbart att komma ifrån Svenstavik i några timmar oxå!
Och sol va det ute, så jag var nöjd!
Sen så var jag mamma och Erik på Dollar store och småhandlade lite grann..
Tvärsomnade i sängen när jag kom hem.
Men som tur va vaknade man av sina busiga kissar efter en timme.
Får inte vända på dygnet nu när jag väl har en bra dygnsrytm inne!

Sen kikade vi upp till Johanna & Richard på lite kaffe och prat!
Nu ska jag nog fika lite sen blir det sängen och en film för mig!
Ska upp tidigt imorgon igen, har möte här i Svensta vid 10 tiden..

Blev ingen Öviks resa den här månaden p.g.a vissa omständigheter.
Hade velat åka upp på min brors födelsedag den 27e.
Men det får bli nästa månad istället!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0