Sundsvall

Jag och Erik tog oss en tripp till Sundsvall på Torsdagen!
Hälsade på en kompis som flyttat dit!
Va på stan och hade det mys hela dagen.
Sen åkte vi tillbaka till Bispgården igen!
Det var en rolig dag.. Blev lite shoppa oxå!!

Jag fick ett presentkort av Syrran på H&M på 200kr så då passade jag på när jag ändå var där nere!! =)



Köpte mig Mascara, En borste till mitt puder jag köpte och en Veet! =)

Här kommer lite kort från när vi var på stan!

        

     

     

     

   


Det var roligt att hälsa på i Sundsvall..
Det var första gången för mig där så det var en upplevelse!!

Det jag har gjort på den här veckan jag har varit borta slår Yran!!
Fuck You Yran!!
Man behöver inte se massa artiseter och dricka sig full för att ha roligt!!
Så de så!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0