Jajjemen

Oj oj vad tiden går fort... Nu är det bara 9 dagar kvar till julafton!!
Gud va tiden rusar iväg ibland..
Längtar såå till julen.. Det är såååå himla mysigt.. Bara sitta å mysa framför julgranen och bara vara.. =)

Idag har jag städat i massor.. Passade på medans Erik va till stan..
Så nu är det fin fint..
Imorrn blir det kursen.. Sen efter kursen skulle Bokan bju på fika på stan.. Ska bli mys!
Sen blir det åka till en kompis och sova där.. För runt 8 på morgonen på Onsdagen så kommer mamma å hämtar mig i stan.. Då blir det åka till Gbg i några dagar.. Ska bli mys me bara jag och mor i en bil i ett ex antal timmar plus vandrarhem 2 gånger oxå!! =)
Får se om ja hinner hälsa på nån kompis på vägen.. Men det tvivlar jag på..

Så jag kommer bli väldigt off tills på Fredag.. Kommer förmodligen hem Fredag eftermiddag.. =)
Ska bli mys!! Då när jag kommer hem så blir det den nyaste Wallander och chips förmodligen! =0)

Nu ska jag dricka upp min glögg, se till så allt är packat och sen gå och lägga mig..
Vi hörs på Fredag, alla som läser! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0