Måndag-Tisdag

Måndag:
Gud vilken otroligt flummig, rolig dag vi hade..
Jag och Vanja skulle bli fotograferade.. Vanja ringer mig kl 08.00 och säger att han inte kommer för han försovit sig.. Så vi bestämde oss för att åka till stan och hämta fotografen..
hihi så kan det gå ibland.. Men kul hade vi..


* -Vill du ha avslagen Cola Johanna?!* Hahaha xD

Så vi åkte tillbaka till Åsarna efter mycket flumm och skratt i bilen..
När vi kom fram blev det lite fotoide prat och kaffe!
Jag och Vanja hade vart på ICA innan och handlat lite och kom på en rolig ide..

*Hmmm, jag tror du har dom där på fel ställe.. Vi hade ju tänkt ett helt annat ställe!! xD*
*Flummiga fotograf*

Sen blev det göra oss iordning.. Var väldigt roligt för mig, eftersom det var min första gång..
Vi hade mycket trevligt.. =)

Gillade efekten på ögonen.. Tror nog inte min blixt gillade Vanjas ljus i badrummet xD

En av tre av fotografens vovvsingar som han hade med sig!!

Vanjas sötnos Nicki =)


Efter mycket kyla och värme om vartannat, mycket skratt och flummigheter så blev vi klara nån gång runt 17.30..
Nöjda och glada åkte vi till Svenstavik och käkade Pizza! Gott gott!! =)
Sen lämnade dom av mig hemma och åkte vidare.. Vi hade otroligt mysigt och jag måste tacka för en underbar dag.. Å gud så trött man var sen när man väl kom in..

Idag tisdag så har jag vart på kursen i stan i vanlig ordning på tisdagar..
Träffade Elin på bussen.. De va länge sen.. Som vanligt.. Vi ses väl en gång varannan månad max..
Hade mycket roligt prat på bussen..
Sen blev det kaffe hemma hos Nisse.. Jag, Nisse, Erik och Jon..
Senare kilade vi ner till Johanna och Richard, för Nisse hade glömt sin väska på kursen.. men som tur va såg Johanna den och tog med sig den tillbaka.. var snällt gjort! =) Sen blev det middag och ännu senare kom Richard ner på Kaffe..
Har tvättat och donat med lite saker.. Nu sitter jag här och är väldigt trött..
Har fått sett korten som togs, har valt ut några favoriter..
Dock är dom oredigerade nu men dom andra färdiga bilderna kommer sen..
Kanske lägger upp nån enstaka, vi får se..

Men här får ni i alla fall ett litet smakprov på en närbild som man inte ser så mycket på!
Bara för att retas lite! hihi



Höll nästan på glömma den finaste bilden jag tog under dagen med min kamera..
Älskar Vanjas utsikt där hon bor.. Ge mig!!

 

*Ergo Sum*





Kommentarer
Postat av: yohanna

jag är en snäll person.. :)

2009-12-09 @ 13:48:39
URL: http://yhannan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0