Aj som fan

Det var ett tag sen jag uppdaterade nu.. Jag har bara inte orkat..
Har haft sån jävla tandvärk.. Kraprar alvedon i massor just nu känns det som..
Har jag riktigt ont tar jag så pass mycket alvedon som man får ta på 24 timmar..
Kan knappt sova något... Känns surt att inte kunna åka till tandläkaren för man inte har pengar och råd.. =/
Men snart så pallar jag inte mer.. Snart åker jag in akut och dom får skicka räkning..
Det gör så jävla ont vissa gånger..
Frågan är bara NÄR jag ska ge upp och åka in akut.. Har sån fruktansvärd tankläkarskräck!!

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska sluta jobbet..
Fan för visdomständer säger jag bara!!





Kommentarer
Postat av: Eva

Stackars dej kramar om

2009-07-07 @ 08:17:38
Postat av: johanna m

åh jag hade nyss sådär med tänkte ringa tandläkaren men efter 1 veckas lidande gick det äntligen över!

2009-07-07 @ 18:39:34
URL: http://mamijs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0