Årets första dopp

Jaha.. vad har man gjort idag då??!!
Jo, jag var på möte på arbetsförmedlingen.. Pratade om lite allt möjligt.. Fick hjälp me både de ena och det andra..
Men dock inte med det jag hade tänkt mig..
Kanske får praktik plats på måndag.. Dom skulle höra av sig imorrn!
Vi får se vad som händer..

Har suttit och fyllt i en massa papper mest hela dagen..
Sprungit hit och sprungit dit.. Ringt dit och lite dit..

Sen kom Linus på besök..
Så då beslutade vi oss för att dra me Nisse och bada!
Vi får och hämta Nisse och drog till fotingen och badade!
Sköönt och varmt i vattnet.. Dock så jävla mycket knott och brons där borta..
Men annars va det härligt!!

Nu ska jag nog göra mig lite mat! =) Man blir lätt hungrig när man badat!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0