En vanlig dag!

Har inte orkat uppdaterat så mycket på sistonde..
Som ni vet hade jag tandvärk.. När tandvärken gick över så fick jag mens och mensvärk..
Nu när den gick över fick jag migrän.. Suck!
Och nu när migränen gick över så fick jag tillbaka min tandvärk igen..
De ska fan alltid va nån jävla värk nån stans hela tiden..!!!! =(

Har hållt på me ett projekt ett tag eller vad man ska kalla det för..
Det är en hemlis eftersom det är en födelsedagspresent!!
Till Eva!! =) hihi nu va ja busig.. Nu blir du bra nyfiken du oxå!! hehe!!
Du får presenten när vi kommer till er i slutet på Juli!! =)

Har Nisse & Linus på besök just nu.. Vi ska upp till Johanna & Richard en sväng nu!





Kommentarer
Postat av: Eva

Jaaa...nu blev jag ju jättenyfiken ju L

2009-07-15 @ 18:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0