Natti

Idag har det varit en tråkig dag.. Bara regn och mer regn.. Tittade ut mitt på dan och då va de (inte för att överdriva men) ca 2cm vatten på balkongen..
Jävla regn säger ja bara!

Gick på ICA och skulle handla när de va uppehåll..
Självklart när ja precis handlat klart så börjar det ösregna..
Bara å gå hem i regnet då.. Orkade inte bry mig i om ja blev blöt eller inte.. haha!!

Senare så kikade Jag och Erik på Ice Age 3!
Tredje gången jag ser den haha!! Första för Erik!
Älskar Buck!! Han är så frän!! ;0)
Dom som sett 1an och 2an borde se 3an..
För den är såååå mycket bättre och roligare!!

Nu ska jag FÖRSÖKA sova!
Har fått tebax denna förbannade tandvärk igen.. =(
Imorrn är det Vattenfestivalen.. Orkar inte gå på den..
Bara massa supa hela tiden..
Det är en av alla saker jag undrar över...:
Varför måste man jämt "supa" för att ha roligt och kunna umgås med folk??

Varför kan man inte bara vara...?? Och umgås utan alkohol??!!..
Aja.. Sova var det!





Kommentarer
Postat av: Olof

OMG! Jag vill se Ica Age 3. Scratch är min stora idol, jag ska också börja knarka nötter! XD

2009-07-20 @ 11:56:03
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0