Tandläkarbesök

Då har man kommit hem från tandläkaren..
Fortfarande bedövad just nu.. Har gått ca 2.5 timme nu.. Funderar när den ska släppa.. haha
Det var inte visdomstanden som det var fel på.. Det var tanden breve visdomstanden..
För min visdomstand har inte ens kommit upp..
Vilket gör mig förvirrad eftersom Svenstaviks tandläkare sa för ca 2år sen att mina visdomständer hade kommit upp halvt då.. Arg jag blir när dom inte vet vad dom håller på me..
Aja iaf.. Jag fick röntga 2 ggr..
Sen fick jag 3 sprutor.. En i kinden och 2 breve tanden..
Pulpan var halv död eller nått sånt..
Dom körde elektricitet i tanden för att se om jag kände nått.. haha!
Vilket jag inte gjorde då..
Det röda på bilden är det som var borta.. Själva hålet eller hur man säger..
Det gröna tog dom bort..
Sen lagade dom den och slipade och höll på..
Ont i käken har ja.. och hungrig! Vill att bedövningen ska släppa nu!! xD







Kommentarer
Postat av: Toruven

Fan, vart du full du eller? :)

Nej men se visdomständer är fan inte roliga dom inte. :)

2009-07-08 @ 15:57:18
URL: http://toruven.blogg.se/
Postat av: Eva

Tänk om jag hade kunnat skicka en liiiiten present genom datorn...en sån där tröstpresent L

2009-07-08 @ 18:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0