Grattis!

Idag fyller lille Grim år.. Som inte är så liten längre!
Nu är han hela 1år!! =) Grattis till vovvsen!!



Idag har jag och mamma vart i Åsarna och kikat på ett stånd som några thailändare hade..
Det fanns mycket fiske grejor, masker (statyer), drömfångare, t-shirts..m.m.
Åkte sen på dollar store och handlade lite dricka och glass! =)

Erik fyllde år den 9e Juni.. Men jag hade inte råd att köpa något åt honom då..
Så jag köpte det idag istället!! =)
Han har önskat sig ett par nya Shorts/Badbxor.. så då fick ett par av mig!
Vi kanske ska testa dom på lördag, söndag eller senare till veckan!



För er som följer bloggen så var ju jag på en typ intervju i tisdags..
Det gick bra.. vi pratatde först och främst om vad som fanns att göra där och vilka tider och sånt..
Sen så var chefen väldigt intresserad av att ha mig som praktikant där ett tag (via arbetsförmedlingen).
Men han skulle höra med dom andra som jobbade där och ringa upp..
Han skulle ringa upp idag.. men han har inte gjort det.. Ska på arbetsf. imorrn.. så vi får se om han kanske ringde dit direkt istället.. Hoppas han låter mig praktisera där så jag har lite att göra om dagarna iaf..

Nu ska jag nog äta en piggelin!!
(Smygreklam) Piggelin 3 för 10kr på Dollar Store i Svenstavik..







Kommentarer
Postat av: Eva

Håller tummarna att du får den praktikplatsen =)

Kram

2009-06-25 @ 22:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0