Hemma igen!

Då va man hemma igen efter en otroligt underbar midsommar på skärgården i Göteborg!
Jag, Mamma, Morbror och Erik åkte ner för att fira min andra morbrors giftemål!!
Det var så himla skönt där nere.. Fint väder, varmt, trevligt folk och pluset i kanten... Havet!!!!!!!!
På vägen ner höll vi på krocka!! P.g.a min morbror körde första vändan.. och han hade inte kört bil på 4år..
Han körde över på fel sida vägen emot trafiken.. Men det gick bra!
På vägen upp så va det 28+ grader när vi åkte.. När vi kom fram så var det 2+ gradet och bilen varnade för snö och halka!
Så kan de va.. Dumma jämtland.. Vill ner till Göteborg igen!
Va och hälsade på Madde oxå! Där var det underbart fint oxå! Älskade trädgården! =)
Lägger upp lite bilder så får ni se hur otrloligt fint det är!!
Och lite kort på oss och från bröllopet!


Huset

Favvo stället när man va ute

Rummet

Filmer när man hade tråkigt

Atlanten

Krykan breve havet

Nom nom, midsommar dricka

Jag

Erik

"Och nu kan du kyssa bruden!"

Maten som viktor gjorde

Gott va det!!

Viktor go pojken

Broderi som mamma gjorde till brudparet

Tårtorna

Maja

Så jävla vackert

Erik, Janne, Mamma

Vart fascinerad av alla husen.. Alla hus på ön såg ut sådär! Stora och dyra

Maddes katt

Blev bjuden på glass hos madde

You & Me

Ankorna vid ankdammen

"Bossen".. läskiga jävel

Blev nöjd över kortet

Dom 3 bäbisarna som fanns

Benny (Pias)

Svea (Pias)

Birgitta, Mamma, Robin, Erik, Janne, Ingvar, Kristin, Therese

Vackert

Färgan Ada

Jag & Erik




Önskar vi kunde stannat där för alltid!!



Kommentarer
Postat av: Eva

Åååå...det var en massa fina kort...det ser himla fint ut där. Kram till er bägge =)

2009-06-23 @ 23:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0