Huva för regn

Urch vad elak man blir när det bara regnar och blåser hela tiden.. Suck å fy!
I Lördags så mublerade Jag, Erik & Hannes om i lägnheten.. Städade allt, och flyttade om så det blev fint!!
Jobbigt var det men lite värt de va det nog.. Tog ca 5timmar med pauser..
Och då va vi 3st..

Snällt av Hannes att hjälpa till!! Bar som en lite arbetsmyra gjorde han! hehe..

Har pratat med Mamma och vi åker på Onsdag tidigt på morgonen till Göteborg!
Det ska bli kul att bo på typ en skärgård i några dagar..
Synd dom inte hade några djur..

På tidsag så åker hannes hem.. Kommer bli tomt, men det blir det alltid när det varit folk på besök..
Jag skulle få en födelsedagspresent av Mamma redan på tisdag när vi är i stan! =) hehe!!
Har ju lyckats tappa en plopp till min tuttpiercing så nu måste ja försöka hålla den på plats tills på tisdag..
Hmm, vi får väl se hur det går!!


Erik tankade Sims 3 häromdan.. Skit roligt spel.. Synd att min cp dator inte pallar det..
 Behövde bättre grafikkort till datorn.

men men så går de när man har en laptop!

Nu ska vi snart se på film och äta lite godis!!
Sen blir det ringa komunen och höra va dom håller på me..
Dom och arbetsförmedlingen har inte hört av sig på flera dagar nu..
Så mycket kan dom väl ändå inte ha att göra nu!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0