Idag då

Ja idag har man gjort lite allt möjligt..
Städat lite här och städat lite där.. Tvättat och gjort snyggt!
För inget går upp emot att ha snyggt hemma! Inget liggandes på golvet längre! =)
Va upp å hälsa på tobbe en sväng senare ikväll..
Blev lite snack å tv som vanligt!!
Sen så har ju jag som fastnat vid ett nytt roligt spel! haha
Inte så överdrivet kul.. men beroendeframkallande.. hahaha
Plants VS Zombies!! Kul spel!! ^^
Imorrn hoppas jag på att vi får ner soffan.. Sen blir det till att sätta fint tyg på den och mublera om lite oxå!!
De ska bli skojs!! =)
Inväntar besök gör man oxå.. Får se när den typen kommer!!

Nu blir det sova för mig.. Ska ringa runt på lite mer jobb imorrn och se om jag får ytterligare 17 Nej......!!!!

Natti natt




*Kärnan i äkta vänskap är att tillåta varandra små felsteg*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0