Idag

Idag så har man snackat i tele mest hela dagen..
Först ringer morsan, sen syrran, sen morbror.. Om och om igen!!
Det verkar iaf som att det blir Gbg för oss nästa vecka!! Wiiiiiiii...
Ser fram emot att komma ner men ser dock inte fram emot att åka hela långa vägen ner i bil med en babblande morbror och en babblande mamma!! haha
Bäst att bränna ut lite musik eller ladda mp3n.. För sova det kommer de bli i massor!! xD

Här är det lan för fulla muggar iaf.. Jon, Linus, Nisse, Erik, Hannes & Jag!!
Mycke folk och många olika dofter på samma gång!! Inte mysiga dofter om jag säger så!!
Tur man sitter med trådlöst i sovrumme så man slipper höra allt babbel och skrik när dom spelar!! haha

Har börjat fundera på vad jag önskar mig när jag fyller år.. hehe!! Lägger upp några förslag här:






På massor av nya kläder.. det behövs.. har bara 1 par hela byxor nu!! =/



Och en ny bröstpiercing.. men en sån hittade ja inte bild på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0