Lugn dag..... haha

Idag så vaknade man upp, gick och mötte Hannes på busstorget och hjälpte han att bära sin stora gula väska..hehe!!
Senare kom mamma förbi och vi åkte till Dollar Store och handlade lite småsaker..
Fick massa schampo och roll on och chips av Erik!! =)
Och igår så va han snäll och fyllde på min mobil så nu har man gratis sms oxå!!
Hehe akta er för spam sms.. xD
Sen när vi kom hem käkade vi och sen fixade jag kissarna lite..
Började med klippa klorna på dom! hehe
Sen blev det en kammning..
Sen blev det ett dopp i badet!!!!
Dom tycker ju om det såååå mycket!! haha inte!
Sen blev det lite disk och en skön dusch på det!
Nu sitter jag och ska försöka komma på att göra nått..

Ja just ja.. får ju inte glömma skriva det!
Vi kommer få inbjudan till min Morbrors bröllop!
HOPPAS verkligen vi kan åka ner då..
Han ska gifta sig den 19e Juni på midsommar..
Mamma sa att han hade berättat lite om bröllopet.
Vi skulle ha en stor fest på hans gård han hyrt..
Han har hyrt en gård med 11 rum!
Så ingen risk att man behöver ta in på hotell precis..

Senare ikväll skulle vi kika på film och äta chips och dipp! Nom Nom!!


Nu ska jag försöka hitta på något roligt att göra!!



*Ju större motstånd vi stöter på, desto mer energi utvecklar vi för att ta oss igenom*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0