Suck...

Jag blir så frukansvärt less på allt..
Vissa behandlar mig som skit hela jävla tiden..
Blir behandlad så jävla illa vissa gånger..
Fan, va ska man göra för att folk ska bete sig normalt nån jävla gång??!!
Ursäkta mig läsare, men jag är inte på så bra humör just nu denna sketna Onsdags kväll 00.16..

Ibland vill jag bara skrika rakt ut vad jag känner och tycker till folk...
För ja orkar inte gå runt och samla på mig all jävla smärta!!
Någon gång måste jag ju skriva här som jag tycker oxå och inte låssas som om allt är jätte bra med mig och att jag mår toppen!! Nä, nån gång måste lite av sanningen fram oxå!

Nu ska jag fortsätta dricka mitt Te och sen ska jag snacka med Madde lite!
Det brukar hjälpa en stund iaf..




*Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0