Tisdag..

Då klev man upp kl 5 då.. efter att ha sovit 3 timmar och vart vaken resten av dygnet tillbaka..

Var på arbetsförmedlingen idag.. hade 2 möten på rad.. hehe!
Det gick faktiskt bra! Nästa vecka på tisdag ska jag och min coach till stan!
Ska på bilbolaget och kika lite där.. ska snacka me chefen och kanske bli anställd på cafet där..
Fast bara kanske.. vi får ju se hur mötet går om dom behöver folk eller inte..

Lämnat av hannes idag oxå! Trist utan folk här..
Fast imorrn åker vi ju till Göteborg så då blir man ju ändå inte ensam!!
Funderar hur jag ska palla av resan ner och upp bara.. kommer ju få skavsår i öronen av mamma, ingvar och "moster"..
haha haha!!

Snart är det dags att börja tvätta lite kläder... sen diska.. sen blir det film.. en dusch och sen blir det den ljuva sköna sängen!! Längtar tills det blir sovdags!! hehe!
Fy fan va ja kommer sova gott i bilen.. iaf ca 2 timmar..

Det blev ju ingen tripp in till stan idag.. så jag har ju ingen piercing nu.. Har satt dit en säkerhetsnål i tutten..
Men ack så jävla ont det gör!! =/
Måste seriöst skaffa en ny.. och det är FORT!!!!
Nä nu ska ja dricka min Energy drink innan den blir varm!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0