Grattis!

Idag så har jag inte gjort så himla mycket!
Har däremot sökt jobb som en jävla galning.. Fick ihop en hel A4 sida med telefon nummer som jag ringde och sökte jobb på! Tänkte skvallra lite.. hihi.. Fick två stycken ja till sommarjobb i sommar!
I Örnsköldsvik.. Wiiiii...!!!!! Dom sa att dom skulle ringa upp mig nästa eller näst nästa vecka.. för dom hade lite mycket att göra just nu! Men dom tog telefon nummer och info och sånt! Så då vart man glader!!
Har en hel A4 sida till som jag inte ringt på än.. Ska ringa på dom ställena imorrn!
Fast först ska jag hjälpa Mamma och leta lite jobb när hon kommer imorrn oxå!
Vaknade och Sussi kom på besök!
Umgicks med henne mest hela dagen..
Hon fyllde 23år idag (19e maj)
Stort grattis till dig!! =)

Vi kikade på den nya Wallander Hämnden!
Sjukt bra faktiskt.. Spännande från början till slut!
Blev lite ljus och sånt.. Tårta och kaffe! =)




Snart blir det sova för min del!
God natt på er alla läsare!! =) hihi från en happy JoJo!!

*Quam bene vivas refert, non quam diu*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0