Lördag!

Idag började dagen med att lira lite MapleStory..
Gav dock upp efter en stund så jag blippade omkring på Facebook en stund..
Sen blev det till att söka vidare på lite jobb på ams.se...
Har ju ett krav från socialen att man måste söka minst sex jobb i månaden.. Suck!!
Men men....
Och tvätta blev de oxå.. slängde in 4 maskiner tror ja.. Men de e ju vittvätt oxå så då blir det mycket..
Och massa sängkläder va de ju oxå!! =)
Snacka me morsan på telefonen och hon ville ha någe skit dansband som ja skulle bränna ut åt henne så då passade jag på att bränna ut lite Rock åt henne oxå..
Tycker hon inte ska lyssna på sån där skitmusik.. Blä!!
Testade damsuga lite oxå me den "nya" damsugare som vi fått av dom gamla kioskägarna i Åsarna!
Jävlar vilket sug de va i den skiten.. Men jävla i mig va ont ja fick i armarna..
För skiten sög sig riktigt fast i golvet!!
HAHAHA!!!! xD Träning och städning i ett.. Inte illa det!!
Lite senare blev det handla och göra mat.. Blev en god pizza.. haha!! x)
Ibland måste man ju få unna sig lite oxå tycker ja!
Sen ringde Richard och fråga om vi ville komma ner (jag säger ner alla andra upp) på granvägen och kika på film..
Tyckte att de lät som en bra ide men för säkerhetens skull så frågar man Erik först.. hehe!!
Blev att vi såg "ungefär" två stycken Western filmer.. Och med ungefär menar jag att Richard redan börjat kolla på en innan vi kom ner så att vi hängde på på den.. Och sen såg en till efteråt som vi inte såg helt klart..
Sen blev de hem, ta upp den sista tvätten och så fick man sms av TB så man kikade upp på en snabbkaffe..
Trodde jag ja.. haha!! Det blev en film till där.. Så kan de gå..!!
Nu sitter jag här och försöker skriva så mycket som möjligt på min nya blogg så ni andra har något att läsa om!! hehe!!

Nu tror ja de blir vila en stund.. sen blire nog sängen för mig.. Känner mig rätt sliten!
Hoppas i alla fall att det blir lika fint väder imorrn som det va idag.. Då blir Johanna glad!! =)

God natt på er!




*Vänner är unikt*

Kommentarer
Postat av: Becca

Kul att du börjat blogga =) Hoppas du tycker det är kul och fortsätter med det !!

2009-05-10 @ 15:17:52
URL: http://lillrumpan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0