Måndag!

Idag blev det till att kliva upp tidigt för jag skulle på Arbetsförmedlingen..
Trött och sliten som man va klev man upp ca 5min innan jag skulle dit.. Så de va bara att slänga på sig kläderna och springa upp dit.. hehe!!
Sen direkt när jag kom tebax hem igen så kom morsan! Som planerat!! hehe..
Åkte upp me henne på Dollar Store en sväng å köpte lite kattmat och tvål.. Är ju sjukt billigt att handla sånt där uppe jämfört me ICA... Blä!! Men Dollar Store är ju Dollar Store och förblir ju det så!! xD
Sen precis när jag kom hem så kom Sussi över på besök.. Satt mest och snackade om allt och ingenting! =)
Sånt e skoj ibland..!!
Sen blev de till å väcka Erik! Tyckte han kunde kliva upp haha!!
Och allt på det så ringde Kexet och ville ha hjälp med datorn av Erik.. Så efter lite middag begav vi oss till honom!
Där borta blev det lite kaffe och godis! =) Göttans!
De va nått som Erik behövde ladda hem så vi kikade på en film medans det tankades! Shaolin soccer hette den!
Och ja måste ju säga; för att vara en B rulle / dubbad skit / utan text.. men fan så rolig den va!! haha!!
Sen insåg jag att klockan blev lite mycket så ja va tvungen att skynda mig ner på macken och köpa någe å dricka!
Och nu sitter man här hemma och blippar runt på internet lite efter en skön dusch! =)
Vi får väl se vad som händer resten av kvällen! =D



*Arbete är en aktivitet som är till för tråkmånsar*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0