Natti

Då var det dags att sova..
Har tagit den dagliga nattpromenaden! Väldigt uppiggande måste ja säga.. Man mår så bra efter ha varit ute och rört på sig lite innan man ska sova..
Jag och Erik diskuterade lite på hur långt det är.. Vi kom fram till att det är ca 1km runt där vi går!
Måste säga att man känner sig lite stolt att man har ork att gå på nätterna! =)
Nu ska jag lägga in lite musik på mobilen och sen blir det till att sova..
Mammsen kommer tidigt imorrn och hämtar upp mig!
Ska till stan en sväng och kika in på Peckas! För er som inte vet vad Peckas är så är det tatuerings studion jag och mamma tatuerade oss på förra sommaren!
Ska bli intressant och se om man inte blir allt för frestad att göra en till.. Chansen är väldigt stor att jag kommer börja kika på en ny tatuering dirket när jag kommer hem! hehe..
Nu blir det ge kisse katterna kvällsmat sen blir det sova!
Natti natt!!


Leon & Zigge, Jämngamla på bilderna!

*Människan är det enda djur som har tråkigt*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0