Onsdag..

Idag så vaknade jag kl 11.55... tvär vaknade av panik.. varför vet jag inte.. =/
Men men, man har såna dagar oxå...
Sen kom morsan på besök.. åkte upp me henne på Dollar Store en sväng!
Handlade massor av Schampo och toasaker.. Sånt behövs!
Lite senare blev det diska och middag!
Sen gick jag och Erik upp till Johanna & Richard och drack kaffe och spelade neger & president..
Självklart blev jag neger några gånger, men den titeln delade jag och Richard på lite om vart annat! haha..
Så nu är man hemma.. har precis slängt in en tvätt i maskin.. Status: Klockan är nu 02.00.. xD jaja, har man inget att ha på sig så är det ett måste!
Nu ska jag spela lite Mapel Story i väntan på att tvätten ska bli klar så jag kan få sova sen!

Imorrn kommer mamma över igen.... med tårta!! x)

Natti natt!




*Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0