Onsdag - Torsdag!

Igår så va jag upp och kikade lite på när Johanna & Richard flyttade lite saker..
Senare på kvällen gick jag och Erik upp och fick lite kaffe och kikade runt i lägenheten!
Idag så har jag inte gjort så mycket.. va me Sussi en sväng på förmiddagen till eftermiddagen..
Snackade och fikade lite gott! =)
Sen kom Erik och Richard upp en sväng och kopplade in ps3an..
Vet inte riktigt vad det blir ikväll.. hoppas på en film med lite mys!
Imorrn så kommer mamma och vi ska på Dollar Store och köpa lite kartonger och sånt..
Så hoppas jag på att vi kan fixa soffan så vi får ner den hit oxå! =D
Nu ska ja ta lite fika..

Har suttit på nätet och blippat omkring en del.. Funderar starkt på att klippa och försöka färga mig nått liknande denna frisyr! =) Har ju haft en och samma frisyr sen jag gick i 6an.. har klippt lugg en gång.. sen dess har jag haft samma gamla frisyr.. vill göra något nytt med mig själv och trivas i det förhoppningsvis! =)
Vad tycks??



*Ät och drick med din vän, men gör inga affärer med honom*



Kommentarer
Postat av: Becca

Tycker lätt att du ska som den frisan, ibland behöver man se lite ny ut. Plus att det var ju en snygg frisa =)

2009-05-28 @ 21:24:17
URL: http://lillrumpan.webblogg.se/
Postat av: Maria

go for it. jag har haft alla möjliga frisyrer

och färger. blir det skitfult och du vantrivs i det. skitsamma för håret växer alltid ut. så kör på!

2009-05-28 @ 22:17:13
Postat av: Eva

Ja den var snygg...tror du skulle passa bra i den =)

2009-05-29 @ 18:25:12
URL: http://nogg.se/kentas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0