Onsdag!

Klarvaken och kollade på klockan.. 10.00.. Aldrig tänkte ja.. Tvingade mig själv att somna om en stund till..
Vaknade av att kissarna petar på mig.. Jaja, matdags va de!
Klev upp och matade kissarna.. Satte mig vid datorn och kollade mejlen i vanlig ordning..
Inget intressant... Sökte lite jobb på nätet och sånt.. Tog sin tid.. Men det är säkert värt det!
Sen blev det en stor omgång disk.. Börjar seriöst fundera på hur jävla många koppar och glas vi äger!!
Precis när jag diskat klart så plinga det på dörren.. Det va lilla Jon som kom på besök..
Han hade varit på körskolan igen..

Och misslyckades igen gjorde han.. Ett poäng för lite sa han..
Men så kan de gå!!
Sen vaknade Erik och vi tog oss en kopp kaffe alla tre..
Nu har Jon åkt hem till skogen igen! hehe..
Så jag tog fram monster damsugaren och damsög lite..
Sen blev det lite för varmt så ja avslutade det hela.. Den damsugaren är inte lätt att dra på golvet inte.. Huffa!!
Formaterade datorn igår så jag har inga smilys kvar på msn.. =(
Fast då kom ja på att ja har en hemsida me smilys..! hehe..
Så nu har jag mina älskade Onion Heads igen!
Och ute blåser det som bara fan som vanligt.. =( Kan det inte bli sommar snart?? Är less på detta skitväder..

Nu ska jag fundera på vad det blir för mat.. Sen får vi se vad som händer!



*En klok man skapar fler tillfällen än han finner*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0