Söndag

Idag har jag njutit av det helt sjukt underbara vädret!
Har varit så fint väder.. man fick lust att bara äta glass och sitta i solen hela dagen.. x)
Men istället har jag solat på balkongen me kissarna!
Dom måste ju oxå få lite sol på sig..
Zigge blir sååå lycklig när han får komma ut en liten stund.. rullar runt som en galning.. hehe
Va ner på Tempo en stund och köpte dricka för att sen kunna ta ut den sista hundralappen.. Vilket inte gick som jag tänkt mig.. Men räddaren pelle plutt fixade de han!! <3 tack för att du räddade mig dag!! =)
Senare kom Johanna & Richard upp en liten sväng.. Stannade dock inte så länge.. men vi gick ner till dom efter en liten stund.. Där blev det kaffe, lite kort och erik hjälpte dom med datorn lite..
Nu sitter jag här och letar lite jobb.. hittade några stycken!
Men den här gången ska ja fan ta mig i kragen och ringa istället för att skicka brev.. Bara de att ja blir så jävla nervös när jag ska ringa eller träffa någon.. Blir stum och vet inte va ja ska säga.. får skriva ner vad jag ska säga innan.. Fast det brukar låta dumt det oxå.. hehe! vi får se hur jag gör..
Nu blir det nog lite Maple Story.. Har gjort det jag ska idag så! =)
Grattis även till Nora (Eriks mormor) som har namnsdag idag.. (17e maj)
Och grattis till Erik idag efter kl 00.00 som har namnsdag! =) hihi

Natti natt


Pelle plutt

*Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig.
Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat*





Kommentarer
Postat av: Eva

Ojdå...det glömde jag helt bort...jag får väl ringa och gratta lilla mamma nu då =)

Kramen

2009-05-18 @ 08:53:21
URL: http://nogg.se/kentas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0