Söndag!

Åhhh vilket jävla härligt väder!
Skulle ta en power napp igårkväll.. Somnade till vid 22.00 tiden och vaknade kl 02.00..
Sen dess har jag inte kunnat sova..
Har diskat och städat och druckit kaffe i massor och spelat Maple Story..
Linus kom på besök igår en sväng på en kaffe och lite snack!
Den lille pojken tar ju studenten snart! Skojs & Grattis pojken! =)
Morsan ringde vid 04.00 tiden och hörde om ja va vaken.. och de va ja!
Hon hade inget för sig.. så vi skulle åka och kolla på en skinn soffa som vi skulle få av hennes kompis..
Men först åkte vi och kollade på mormor och morfars gamla hus som min morbror renoverat upp helt..
Och ja säger då de.. Fan! för att ja glömde kameran hemma.. Annars hade jag tagit massa fina kort..
Det va som att gå in i ett helt annat hus.. det va så sjukt snyggt där inne..
Massa träpanel eller va de heter och nytt trä golv!
Johanna gillade det hon! =)

Sen åkte vi och kollade på soffan.. Den va helt okej faktiskt.. Röd/Brun färg, skinn och 3 sits! Men det tycker vi om! =)
På vägen hem stannade vi till i Åsarna och hälsade på sussi en sväng.. och hämtade lite saker från mamma som jag skulle få av henne.. Det är tur man har en snäll mamma ibland! =)
Sen åkte vi till Dollar Store och köpte glass och lite grejor till katterna!

Mamma hade tagit me sin nya digitalvåg... så jag tänkte att ja skulle testa å se om jag fortfarande ligger på 39kg eller inte.. Men gud så glad jag blev! =)
Jag hade gått upp 4kg!!!!!!!!!!!!!! =) =) =) =) =D =D =D
Lycklig jag blev! Mina nya p-piller jag fått av syrran hjälper på alla sätt på mig!
Ingen mensvärk, inga humörsvängningar, går upp i vikt och bröststorleken ökar med fart! =)
Såååååå glad över att jag fick dom av syrran!

Nu är jag hemma och har uppdaterat bloggen.. Men nu ska jag spela lite Maple Story!
Sitter här i min fina klänning jag fått av syrran och mina fina nya skor jag fått av Johannas mamma! =)




*Det viktiga är hur gott du lever, inte hur länge*




Kommentarer
Postat av: stora syrran

Vad roligt att p-pillerna fungerar och att du kännar att dom gör dig gladare och att brösten växer:D

2009-05-24 @ 18:27:31
URL: http://jalem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0