Söndag!

Idag vaknade jag lite senare än vanligt..
Jag är en sådan människa som tycker om att duscha på kvällen innan jag ska lägga mig och sova..
Det är så jävla skönt att vara ren och lägga sig å sova.. Plus att man får sån volym på håret när man vaknar..x)
Men i alla fall så blev det att jag slängde mig in i duschen direkt när jag vaknade istället..
Hade legat och svettats så himla mycket i sängen när jag sov fastän jag bara sov i trosor.. xD haha!!

Sen blev det en liten stunds MapleStory innan vi skulle ner och äta me Johanna & Richard på Tempo...
Vilket inte blev av.. Utan vi åt på Draupner istället med Orsa!
Där nere gör dom så jävla god Toast!!
Mumms, bara tanken på den nu gör så jag börjar dreggla.. Hahahaha!!

Fast lite jobbigt är det att äta just där.. På grund av en sak...
Men det skriver jag inte här.. Dom som vet vad jag menar vet vad jag menar... Huffa!

Sen blev det hem och spela Wii med Johanna en sväng.. Richard följde inte me för han skulle fortsätta hjälpa Orsa me Caddilacen.. Efter nån runda Bowling och lite Fittnes så var man nöjd sen..
Man ska ju inte köra slut på sig.. hehe!!

Lite senare blev det en kaffe uppe hos Tobbe!!
De va gott..
Fast efter en liten stunds pratande och babblande om allt och ingenting insåg
Tobbe att han inte ätit något idag!!

Haha!! Och han tyckte att jag såg hungrig ut sa han..
Så han gjorde lite korv och klyftpotatis som han bjöd på!

Det tackar jag för!! Gott va de! =)
Så när jag kom hem blev det en omgång Mario Party med Erik!
Erik vann såklart!! =) hehe..
Tog min dagliga nattpromenad.. Fryser lite nu.. Var 0 gradigt ute nu.. Brrr!!
Nu måste jag nog sova snart.. Ska ju på Arbetsförmedlingen imorrn.. Rätt tidigt också..
Sen kommer nog morsan förbi tror ja.. Skulle behöva åka på Dollar Store en sväng...
Men vi får ju se vad som händer me den saken!
Nu är klockan 02.20.. Sov dags.. Natti Natt på er!!



*Man kan inte köpa kärlek
men man kan få betala dyrt för den*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0