Sova??

Är sjukt avensjuk på morsan... Om du läst lite tidigare inlägg så har morsan bokat ny tatuerings tid..
Vilket jag vill oxå men har dock inga pengar för det!! =(
Man kan ju alltid hoppas på att man får bara pengar när man fyller år..
vilket inte är så troligt från min familj men men..
Jag har två tatueringar jag verkligen vill göra..



Framtida tatuering! =) Oh yes!
Fast lite omgjord ska den vara.. funderar på ha en döskalle istället för flamesen..
Älskar döskallar och drakar så..
Vi får se vad det blir och NÄR det väl blir..

Nu ska jag spela lite Maple Story.. Sen blir det sängen..
Får besök imorrn! Ett födelsedagsbarn! =)


Natti natt!

*Quam bene vivas refert, non quam diu*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0