Stan

Vaknade klockan halv 7 imorse..
Satte mig å spela lite Maple Story, råkade somna på tangentbordet i 2timmar..xD haha!!
Sen hoppade man in i duschen och gjorde sig i ordning..
Mammsen kom vid 10 tiden och vi for till stan!
Åkte till Coop på lillänge och handlade massor av mat! =)
Kostade mindre än jag tänkte mig.. Träffade på Linus och Fredrik på stan! =)
Jag mamma erik linus och sussi käkade på pizza land! =) Så sjukt goda pizzor där och billigt oxå!
Sen åkte vi hem till Dollar Store och köpte lite godis där!

Hela dagen va det så härligt vädet! Sol, lite blåst och mellan 20-25grader varmt tror jag! xD
Gick i klänning och högklackat hela dagen!
Klacken på nyskorna mina gick sönder lite men det går att laga! xD

Nu ska jag fortsätta kolla på Solsting & snedsprång!



*Man vet aldrig, när ett snöre kan komma till användning*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0