Stan..

.Idag blev man väckt vid 8 imorse.. Morsan va på hugget..
Vi skulle åka till stan en sväng.. Hon vill inte åka själv och jag har ändå inget för mig så jag följde med..
Förutom att morsan glömde plånboken hemma och insåg det när hon va i Svensta så hon va tvungen att åka tebax till Åsarna igen och hämta den så va det väl bra.. :P hehe
Vi får först på Volvo i stan och hämtade ut nån vajer morsan skulle ha till bilen.. Där inne fanns det mycket att titta på måste jag säga.. Både snygga bilar och snygg personal.. hehehe!!
Sen for vi vidare till Donken.. Morsan bjöd på en vanlij milkshake..
Det roliga va att morsan aldrig ätit en milkshake.. hahahaha... Hon trodde vi beställt typ en dricka.. haha!!
Så när hon började suga upp milkshaken fick hon en shock typ.. hahaha.. fan va ja garva.. Hon sa: Va fan! Det här är ju inte dricka.. det går ju inte suga upp ju!! hahahahahaha!!
Nä självklart inte sa ja.. Du måste ju ta i lite.. haha!!
Mobbade henne för det resten av resan..!! xD
Sen åkte vi till Peckas!! Och som jag skrev i förra blogginlägget.. Ja va så sjukt nära på att beställa en tid..
Fanns tid i juli när jag fyller år.. men det är ju de me pengar..
så jag tog ett snabbt beslut att morsan fick ta den tiden istället!
Fan va ja vill tatuera mig igen!! Åhhh....
Sen drog vi hem.. Åkte upp på Dollar Store och handlade lite nudlar..
Mamma hade inget för sig så då tänkte ja överasska Tobbe på jobbet!!
Så vi åkte upp dit och snacka lite me Tobbe, tog en rök och åkte hem sen!
Så nu sitter jag här nyduschad och hungrig!
Funderar på att göra nått att äta.. Om det finns nått att äta vill säga....



*Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det*



Kommentarer
Postat av: johanna

ja min snygging jobbar ju där så det måste ha varit han du såg ;) hehe kul att du blogggar btw!

2009-05-19 @ 15:25:17
URL: http://mamijs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0