Tisdag!

Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt.. Mest tagit det lugnt!
Nån dag måste man ju få göra det oxå..
Det vanliga.. Vaknade, matade katterna, startade datorn.. typ! x)
Sen blev det lite abstinens besvär.. Va utan nikotin i största allmänhet så jag blev lite nervklev framåt eftermiddagen!
Efter lite letande så kunde jag köpa mig en dosa snus!! General is the shit..!! xD
Sen blev det en sväng upp till Tobbe.. Och där oxå det vanliga.. Lite kaffe.. Lite snacka och lite tv.. Dock var det inge bra på tvn.. Va ju Lost! Är inget Lost fan precis.. Som Tobbe är.. haha!!
Var tvungen att formatera om skit datorn idag oxå.. Den fuckar sig hela tiden.. Funderar på lägga undan lite pengar lite då och då och köpa mig en ny en!! =) Skulle sitta skit fint med en ny dator.. hehe!
Nu tänkte jag ta mig en dusch och sen blire väl den dagliga nattpromenaden och sen kanske en film.. Om jag orkar!
Natti natt på er!



*Lyckan är lik en parfym;
vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva
*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0