Woho!!

Nu blev jag glader!!
Vaknade upp med mens idag! Visst, nu tänker ni säkert: Men mens är ju inge kul, det är ju bara äckligt och jobbigt och man känner sig smutsig och nere.. Jo det stämmer...
Men.........
Jag har nämligen haft väldigt problem med min mens p.g.a min vikt den senaste tiden! Men nu har jag börjat gå upp lite i kroppsform! Och nu fick jag mensen på exakt den dagen jag skulle ha den på!! Woho!!
Så då blev man glad!! =) =) =) =)
Men annars så är det väl jobbigt med mensvärk och sånt skit..


Snart kommer mammsen på besök!
Hon fyller nämligen år idag! Så vi ska göra en tårta!!
Gotti gott gott! =)
Köpte ett kort till henne som jag tyckte passade så jävla bra!! HAHA...!!!



Grattis Mamma På Födelsedagen!! hihi..

Glömde skriva i bloggen igår att när vi va ner till Johanna & Richard så hade jag fått massor med skor av Johannas mamma som hon inte ville ha kvar!
Jag tackar och tar emot det jag får! =)
Tackar så väldigt mycket för skorna!



*En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket*




Kommentarer
Postat av: Anonym

mamma hälsar varsågod =)

2009-05-21 @ 22:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0