En tråkig fredag..

Nu är det lördag.. klockan är 03.51.. Har suttit och ritat mest hela kvällen..
Fick nått ryck och tog fram penna och papper i tankarna på mina syskon..
Min lillasyster Lina har börjat tycka om Bratz..
För er som inte vet vad det är, så är det dom där otroligt fula baribie dockorna som ser ut att vara översminkade fjortisar.. Men men.. Ritade i alla fall en sån till henne..
Min lillebror Viktor tycker om Spindelmannen.. Han har alltid gjort det.. Så jag ritade en sån till honom..

Och så ritade jag en annan teckning i brist på annat bara..
Lägger upp dom här.. har även lagt upp dom på Facebook!








Kommentarer
Postat av: Eva

Vilka fina teckningar...imponerad =)

2009-11-14 @ 12:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0