......

Uff, efter många om och men så sätter jag mig här och skriver en rad eller två..
Har inte vart så kry på sistonde..
I onsdags så kräkdes jag hela natten.. Hög feber och ont i kroppen..
Ett tag trodde jag att jag hade fått svininfluensan..
Fast vid närmare eftertanke så vet jag inte ens vad jag har för sjukdom just nu..
Har fortfarande feber just nu och känner mig allmänt yr hela tiden..
Jag orkar verkligen inte vara sjuk nu.. Har ett viktigt arbete tills på tisdag som måste göras..
Om jag nu orkar me det!?! Just nu så orkar jag varken äta eller sova..
Så fort jag äter så mår jag illa, men när jag ätit klart det jag ska så skriker magen som om jag inte ätit alls..
Känns väldigt konstigt.. Vette tusan vad det är för något... =/
Morsan tyckte jag skulle gå å göra ett gravtest.. haha!! Tjena att jag är gravid säger jag bara!! Inte en chans!

Aja, nu ska jag svulla lite choklad.. Är grymt godis sugen haha!!

 



Kommentarer
Postat av: Eva

Å vilken fin kisse =)

Kryapådejkramar

2009-11-07 @ 20:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0