Fredag

Idag är det Fredag.. Men inte vilken fredag som hellst.. Fredag den 13e..
Otursdan som vissa kallar den.. Fast om man inte tänker på otur så får man det inte..
Dock höll jag på halka och slå mig på väg hem från ICA men det var ingen big deal..
Jag brukar halka så..
Vissa tar den här dagen så himla seriöst..
Inte jag.. inte nu längre iaf!

Idag har det inte hänt mycket alls..
Har bara slappat, kikat på Ice Age 3 och tagit det lungt..
Som en fredag ska vara! Tycker jag..
Nästa vecka blir det kurs måndag och tisdag.. Och så har vi bytt tillbaka till 10 på morgonen igen..
Så nu blir det tidiga dagar och trött när man kommer hem igen..
Urch!! Jag gillade dom sena dagarna.. Bara de att man kom hem halv 5- halv 6 på kvällen..

Men men.. det funkade de me.. Nu måste man upp vid halv 8 på morgonen igen..
Har ännu en gång funderat på att sluta snusa.. Nu har jag till och med gett Erik löftet att det ska inte finnas någon snus alls efter nyår i min mun... Vi får väl se hur det går!! haha!!

Försöka går ju i alla fall..

Nu ska jag kika om det finns några nya bra filmer.. Har ju sett allt på min dator och eriks dator minst 5gånger per film.. Känns drygt.. det kommer inte så bra filmer nu för tiden.. Lääääääängtar tills A Christmas Carol kommer ut!
Om den inte kommer ut snart nog så tar jag mig råd och ser den på bio.. Var faktiskt väldigt länge sen jag var på bio nu! Tror det var när pirates of the caribbean 3 gick på premiären som jag var på bio senast..

Känns segt.. för bio är så himla mysigt.. I alla fall om man är flera personer som kollar eller om man går med någon man tycker om! =)

Oj oj, nu blev det ett väldigt långt inlägg..:P haha Jag ska försöka avrunda mig.. om det går..
Kan sitta å skriva i evigheter om ingenting egentligen!! xD

Satt och blippade på blocket en hel del igår.. Insåg att jag verkligen vill ha en ölda..
Har velat det sen jag var liten, men det blir ju aldrig av.. Hittade min lilla sötnos oxå!!
Gud vad jag vill ha denna.. (Lägger upp den som dagens bild) så sjukt söt!!

Ska kanske se om Johanna & Richard vill komma ner.. Tänkte baka en Chokladkaka i såna fall! =)

Nä nu avslutar jag det här.. haha!!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0