Lördag..

Idag har jag mest suttit och ritat.. har snöat hela dagen så ja har inte velat gå ut nått..
Erik har vart borta sen halv 2.. Han håller på hjälper Nisse och nisses mamma att flytta grejor från sitt hus till en lägenhet här i Svenstavik.. Så jag har som inte haft någe till sällskap på hela dagen..

Har damsugit, skurat ur kylen, rensat bort fett och dam från fläkten, skurat golvet och sen suttit och ritat hela dagen!
Har lite mer bilder nu att lägga upp..

Gjorde en bild till lillasyster Lina, en till Lillebror Viktor , en till lillebror gustav och en till min speciella vän!!

Så nu är det bara att lägga upp dom här korten.. Sen ska jag till å städa badrummet innan Erik kommer hem.. Han är fortfarande där borta och hjälper till! =)



Till Gustav



Till Lina



Till Viktor



Till min speciella vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0