Onsdag kväll

Hej igen!
Jag tänkte skriva 2 inlägg idag eftersom jag inte kommer skriva något på ett tag nu..
Åker bort imorrn och kommer hem igen på Måndag kväll.. Ska hälsa på familjen!
Sen så har jag kurs på tisdag.. så det blir nog inget uppdaterat här fören onsdag..
Vi får se om jag kanske lånar en dator och skriver.. men troligen inte!

Jon och Nisse kom hit med sina datorer för en stund sen..
Så Erik har lite å göra medans jag är borta! :P hehe

Nu sitter jag och kikar på Greys.. det är en bra serie som till och med Erik gillar.. Fastän han inte gillar serier..
Ska ta tvätten om en stund.. sen packa lite i väskan!
Imorrn bär det iväg!! Wiiii, fast doh! för att åka buss så länge..

Längtar tills julen!! <3






Kommentarer
Postat av: Eva

Vilken fin gran L

2009-11-20 @ 15:50:46
Postat av: Olof

Evas julgran. :P

2009-11-20 @ 23:49:11
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0