Onsdag

Idag så har jag sovit 3 hela långa timmar.. Sov från 6-9.. Sen så kikade jag och Erik på den nya Wallander..
Blev inte inatt.. Nisse å Erik spelade wii så pass länge..

Sen vid 11 så kom mamma hit.. Vi åkte på Dollar och handlade lite nödvändiga saker..
Rätt mycket blev det :P
Efter det vart det packa upp alla saker, sen fick Erik massage av lilla mig :P haha
Sen så gick vi upp till Nisse och satt å snackade lite..
Sen blev det ica.. och inhanlade middag..m.m
Nu sitter jag här med en kopp kaffe och kikar på när dom spelar Wii..

Erik köpte nya strumpor åt mig på Dollar store! Tyckte dom va såååå jävla söta!! haha
Älskar fåret.. Lägger upp bilder.. Lägger även upp bilder på resterande saker jag ritat..

Snart blir det laga pannkaka.. sen blir det slänga in en tvätt.. Fixa lite packning och såna saker..
Sen blir det nog mest bara ta det lungt.. Är så slut i ryggen.. =/ Har så jävla ont..
Ramlade i trapphuset häromdagen och slog ryggen.. Aj som fan säger jag!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0