Suck!!!!

Igårkväll så satt jag å pratade med pappa ett bra tag på msn om vad det kunde vara för fel på mig..
Har ju inte mått så 100 på sistonde..
Efter mycket prat om olika sjukdomar så kom vi fram till en sak..
Jag nämner det inte här eftersom jag inte vet till 100% än om jag har det eller inte..
Då blir det onödigt att ge ut felaktig information om det inte är så..

Men hur som hellst så skulle ja på sjukan idag för att ta ett blodprov till å börja med..
Suck fyfan för detta sjukhus säger jag bara.. Dom dumma jävlarna (ursäkta mina svordomar) säger att jag måste ha en remiss från läkare eller sjuksköterska för att jag ska få ta mitt blodprov..
Det var fan det dummaste jag har hört på länge..
Att behöva ha en remiss från en läkare för ett simpelt jävla blodprov... Suck!!!!!

Blev måttligt less och gick därifrån bara!!
Så nu sitter man hemma å funderar över dessa dumma idioter som jobbar på sjukhuset här...

Har käkat grillade mackor nyss iaf.. Gott gott.. Men magen är inte riktigt kry än sen jag var sjuk..
Får inte ner lika mycket mat som förut.. Tror magen inte vant sig vid vanlig mat än!

Imorgon ska både CV och "berätta kort om dig själv" grejerna vara klara.. CV är inte klart än dock.. Men men!
Har man mått skit i flera dagar så har man ju ingen ork.. Man skriver ju inte ett CV frivilligt när jag ligger å spyr och har hög feber.. Får förklara för våran "lärare" imorgon hur det ligger till..

Nu ska jag sätta mig ner och läsa igenom mitt arbete och finputsa det lite.. Vi ska ju kunna läsa upp det utantill imorgon så det gäller att träna lite på hur jag ska säga!

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Det där med blodprover och sjukhuset... så är det på ALLA sjukhus. Man kan inte bara åka in "för att ta ett blodprov". Först ska/måste man prata med läkare eller sjuk/distriktssköterska som "ordinerar", alltså skriver en remiss, för blodprov, och vilken typ av prov det ska vara osv. Såna är "reglerna". Så boka in en läkartid du, och sen får du nog ditt blodprov :)

2009-11-09 @ 18:25:28
URL: http://ziquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0