Tisdag-Onsdag

Idag har jag vart inne i stan på kursen..
Vi skulle lyssna på fackinfo.. någon som pratade..
Sen så gick jag på stan en stund.. träffade hannes och käkade lite på donken me han!
Kikade runt på massor av fina julgranskulor, som jag vet att en viss person tycker väldigt mycket om! ;)

Sen har det nog inte hänt så mycket.. Var så trött när jag kom hem så jag sov en liten stund..
Handlat i vanlig ordning.. suttit vid datorn.. Ritat en massa mer bilder.. Men dom orkar jag inte lägga upp nu.. blir nog imorrn.. Nu är Nisse här och spelar lite Wii med Erik..
Sen ska vi se den nyaste Wallander, äta chips och dipp!

Imorgon blir det Dollar Store med Mamma!! Japp, mammsen är back in jämtland nu!
Känns skönt att ha någon nära mig..
Ska inhandla lite shampo och kattsaker.. Är så billigt där uppe! Men man går hellst inte i 30min för att ta sig upp dig..
Har gjort det en gång.. kan göra det igen.. men inte när det är vinter.. urch och fy!!

Nu ska jag se om det finns nått att tugga på medans pojkarna spelar Wii..




Kommentarer
Postat av: Eva

Åååååå...julgranskulor himlar med ögonen

2009-11-18 @ 15:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0