Ojoj

Ojoj.. nu va det ett jävla tag sen jag uppdaterade här känner jag..
Jag har haft lite å göra å så med CV och sånt på kursen..
Är på kursen 1gång i veckan på tisdagar om vi inte får fler dagar..

Just nu så har ju alla småskitar lov..
Så hannes är på besök och så är det en trevlig kille på besök oxå..

Magnus från Övik som vi lärt känna via Bogataj (och wow)..

Igår var Anders här på besök och hannes kände sig lite flumm så innan Anders anlände hit så sminkade jag honom och lockade hans hår.. Han vart såååå söt xD
Sen gick vi ner på Draupner och käkade pizza allihopa!! Gott och trevligt sällskap..

Har vart ute och gått på kvällarna för att motionera lite.. Och Johanna lyssnade än en gång inte på sin mamma.. "Ha varma kläder på dig, det är kallt ute nu"
Så nu är jag förkyld.. =/ suck!
Feber och ont i halsen å huvet..
Less jag blir att man ska bli förkyld just nu..

På måndag KANSKE jag ska åka på modellfotografering!! Vi får se hur jag mår då.. Blir jag sämre så kanske jag tar det nån annan gång.. men men!
För er som blev nyfiken nu så säger jag inte mer än så!! haha!!


Nu ska jag försöka leka lite papparatzi och ta lite kort på pojkarna..
det är så roligt när dom inte är berädda på det!! haha





* Sexy thing *




Kommentarer
Postat av: Hannes

Fyfean vad jag e snygg!

2009-10-30 @ 01:07:58
Postat av: Olof

Haha :P Så snygg ha blev. :P

2009-10-30 @ 19:08:09
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0