Torsdag!

Idag har det inte hänt så mycket.
Det snöade häromdagen ;P
Dock är den snön borta nu och det är jag glad över.
Tycker det bara ska snöa på julafton inget mera! xD haha

Som ni ser så har jag ändrat min blogg.. Har suttit hela dagen och kollat på info och videos hur man ska göra.
Det var lättare än jag trodde haha.. Synd nätet va så jävla segt bara.. Tog mig 3 maskiner tvätt innan jag ens hade fått in headern på bloggen.. :S
Men men.. jag tog mig tålamodet och stängde bara ner datorn en gång! xD
Ska nog virussöka datorn, kan va de oxå!

Nu ska jag fortsätta tvätta.. Är inne på min 4e nu.. har 5maskiner.. Har även diskat 2 gånger på raken.. Uff!!
Imorrn blir det städa mera.. Behöver damsugas och torkas golv.. Nu har jag ialla fall skurmedel..
Va upp på Dollar Store me Jon och shoppade lite!
Nu ska jag inte babbla mera!





Kommentarer
Postat av: Eva

Ååå...din sida blev jättefin ju =)

Det är roligt att göra lite nytt ibland och på noggen är det inte så svårt förutom att det inte går att lägga in koder som jag vill.

Kraaaaaaam

2009-10-09 @ 08:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0